Söndag

Nu var det verkligen länge sen jag skrev något! Har avverkat 1 v av 8 v praktik. I onsdags så fick vi veta att Anton fick jobbet. Så det blev full sjå den dagen. Han fick veta om jobbet, sa upp sig och samma kväll var det ett par som kom och tittade på vår lägenhet. Så planera vi att flytta hem alla grejer den 14-15-16 eftersom det är endast då anton är ledig. Så det blir bra! Bara att jaga en stor släpvagn med kåpaså blir det bra! Sen skulle vi även få hjälp av svärisarna så det är kanon :) Nu på onsdagkväll kommer gubben hem för 2 dagars utbildning. Så jag ska ringa Petra och Martin och höra om vi kan komma och kika på lägenheten på torsdagkväll kanske. Så man få kika hur den ser ut. Viktigtviktigt! Jag frågade gubben om han hade kunna tänkat sig det här för typ 3 månader sen och båda sa nej. Det är galet och det är sant :) Finns nog ingen som är gladare än vi, förutom mor och far + svärisarna :)

I fredags var det valborg. Så efter jag slutat jobbet så skynda jag mig hem och sedan for vi på hällagården för mat, go dricka och trevligt sällskap. Var verkligen hur trevligt som helst! For hem lite tidigare eftersom jag lovade mamma och daisy att vara chaufför till årets premiär av Rossönsbingo! Självklart vann man ju 500 spänn så det var inte så dumt de ;) Sen skynda vi oss hem för att grilla och sen blev det lugna gatan! Skönt de. Imorgon börjar allvaret återgen och klart de känns bra :)

Det var lite ifrån mig. Hoppas allt är bra med er. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0