Söndag

Sitter i Umeå nu. For hit igårkväll efter jag jobbat klart. Ska börja gå igenom lite grejer i förrådet och köra bort massa rat och pantburkar/flaskor så det är lite mindre av den varan. Ska även avverka gubbens tvätt som han lagrat upp.... Sitter just nu och gruva mig men det bli bra så fort man kommit igång. Är ledig imorgon (måndag) så jag ha lite tid på mig iaf. Sen jobbar jag tis-ons och sen bär det av iväg till Umeå igen med svärmor eftersom på torsdag ska vi tömma lägenheten. Snabba ryck!! Vi var och kikade på 3an igår och det såg okej ut! Härligt med mer utrymme :) Så den tar vi. Vi sitter även och kikar efter bilar. Mycket som händer!!

Ne nu har jag inte tid med detta om jag vill få något gjort.. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0