Hejsan!

Javisst jag lever, än om niinte kunde tro det :) Börjar glida lite ifrån denna sida. Dumt av mig för då håller jag ju inte mitt löfte. Men när man far och flänger mest, jobbar som en tok och sen är jag bra ofta på risnäset och då blir det inte så att man sitter vid datorn direkt...

Nu har jag avverkat 1 månads praktik och det går bara fint! Förra onsdagskväll så drog jag och svärmora till Umeå. På torsdagen packade vi för fullt och stuva in i släpvagnar för att dra hem hela kalaset. Gick rätt så bra och vi var hemma vid 6 tiden. Så vi slängde i oss lite mat och sen lasta vi av alla grejer. Men vi var 2 pers fler så et gick riktigt fort. Vi har lånat en del av svärisarnas vardagsrum eftersom vi ville inte att våran soffa och säng skulle stå ute i garaget.. Men annars så har vi väl packa in det mesta i garaget så.. Nu väntar vi bara på att få flytta in i lägenheten! Men det lär ju dröja ett tag. Skulle ha hört med petra och martin om när dem tänkt flytta in i huset.

Åkte på världens kanonförkylning förra veckan. Riktigt kämpigt men nu börjar det bli bättre. Var även på "utbildning" om svenska spel. Var väldigt mycket man redan kunde men lite nya kunskaper rikare är jag väl :) Så nu inväntar vi diplom, hihi :) Ja det är väl det som har hänt här hemma. Skickade nyss iväg gubben till Umeå. Han har sin sista arbetsvecka i Umeå sen kommer han också hem. ÄNTLIGEN :)

Jaja, lite pladder sisådär.. Pusskram!

Kommentarer
Postat av: Caroline

det är sååå kul att ni flyttar hem igen!!! :-)



Kram kram kram

2010-05-24 @ 20:14:11
Postat av: Viktoria

Jag vet precis vad du menar min kära. Man kan inte alltid hinna med allt! Men du ska veta att jag blir lika glad varje gång jag ser att du uppdaterat, även om jag ibland inte kommenterar så duktigt.

Har ni något tänkt datum för inflyttning?

Vi verkar ha haft förkylning samtidigt, jag har varit kanondålig också, feber och har tappat rösten mer eller mindre. Nåväl, jag hoppas att du mår bättre nu och att du har haft en fin helg. Puss min ängel.

2010-05-24 @ 22:54:26
URL: http://teech.blogg.se/
Postat av: Viktoria

I miss you darling!

2010-06-03 @ 17:21:46
URL: http://teech.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Hur går det med bloggandet smulan?;) Puss!

2010-07-14 @ 13:51:36
URL: http://teech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0