Torsdag

Och idag fyller älskade mamsen år. Hipphipphurra för dig!!

Idag så kan man säga att jag är på g. Här städas det och grejas det en hel del. Tvätten minskar sakta men säkert och det känns riktigt bra :) Tänker senare bege mig in på stan och handla en såndär krokgrej som man hänger på dörrar. Sovrummet är så pass litet så man måste försöka hitta på så finurliga lösningar som möjligt! Sen så är det ju den där jäkla gardinstången som fattas som jag skulle ha fixa och även insyningsskydd. Ja listan kan göras lång haha, men det är väl så det ska vara antar jag?:)

Igår var jag duktig och satt in mina fina kort i fotoalbum. Så bra det blev men det tog sin lilla tid vill jag lova.. Satt hela dagen med det och än är jag inte klar. Syster och Chris kom förbi en sväng igår för att spana in lyan. Det lät som att dem bidde lite avis ;) Men det förstår jag! För fint har vi, än om vi fortfarande är utan dem där förbaskade blombrädorna och fläkten!!! Vi fick oss en fin(?!) blomma av syster. En växt med gröna blad, typ. Såg ut som sallad nästan.. Alltid något :D Nej nu ska jag allt göra någon nytta, renbädda sängen och sen är det inte länge kvar tills jag ska knata iväg för lite shopping och en ansiktsbehandling, här lyxar vi på ;)

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0