Tisdag

Lovade mig själv en lååång sovmorgon vilket jag aldrig skulle ha gjort. Vi vaknade väldigt tidigt av att dem banka och har sig i lägenheten 2 våningar under oss( ja det är väldigt lyhört), dem håller på att renovera så det var bara att kliva upp! Älsklingen hade gjort varma mackor så lite extra service sådär på morgonsidan var inte helt fel. Idag har det varit en riktigt soft dag. Vi låg och jäste framför tvn några timmar och sen gick vi en sväng på stan för att jag skulle köpa mig lite fina fotoalbum som jag kan pyssla med senare. Sen vidare och handla lite saker till middagen och sen har vi väl inte gjort så mycket mer.

Vi var igår runt och kollade efter stolar och bord och det slutade med att vi beställde 1 ekbord + 6 stolar som kommer om ca 2 veckor. Så det känns nice, men samtidigt blir man en massa pengar fattigare! Men det behövs ju så. Sen har vi även spanat runt efter lite tavlor och annat smått och gott. Känns verkligen spännande nu. Som det ser ut får vi flytta in på torsdag. Det ska städas i lägenheten imorgon(onsdag) och sen är det klart! Som jag längtat, och väntat! Det är inte alla som får chansen till en heeeelt nyrenoverad lägenhet inte! Att vi fick välja tapeter dessutom var ju inte fy skam. Så jag lovar er att det kommer bli jätte bra när vi äntligen fått till det hela :) OCH jag lovar mina vänner att bilder kommer att dyka upp. Måste ju tänka på min kära V som snart sticker till England och till kära A som jag har en bit ifrån mig också, tur nog är det inte lika långt, men ändå :) Sen förstås till alla andra nyfikna små själar :)

Eftersom gubben jobbar natt så sitter jag i ensamheten och smider planer om vad som ska köpas osvosv. Det är inte så dumt det heller ;)


Kommentarer
Postat av: V

Åh. Får ni äntligen flytta in i lägenheten nu? som ni har längtat! Det ska bli riktigt kul att se bilder sen på hur slutresultatet blev. :)

Jag hoppas att du har haft en riktigt fin dag, cilla har varit här ikväll och imorgon är det dags att packa väskan ordentligt. PUSS!

2010-03-02 @ 23:17:31
URL: http://teech.blogg.se/
Postat av: A

Gött, de gillar jag! Förresten de vet jag inte om de bli måndag eller tisdag som jag åk ner och därmed förbi Umeå. Lutar ändå åt tisdag :)

2010-03-03 @ 14:03:23
URL: http://andreeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0