Tisdag

Lugnt och fridfullt är det vad det är. Gubben är och jobbar och här sitter jag, med kaffekoppen i högsta hug och pratar med min kära V över msn. Jag tackar gudarna över att dessa dumburkar finns så vi kan hålla kontakt då hon är så pass långt borta!. idah ska jag ut och äntligen leta efter krokar för att hänga upp kläderna. Det behövs, för jackorna ligger runt golvet i sovrummet, och sen hänger endel så fint på stolarna i köket. Så vill jag inte ha det så länge till..

Snart får vi äntligen fara hem. Jag har ju massa roligt som väntar, bland annat mina foton som jag framkallat sen vi var i Gran Canaria. Sen blir det mycket roligare då syster och hennes pojkvän också far hem :) Sen vet jag inte men det känns som år och dag sen vi var hemma sist. Planerna för helgen är väl att köra skoter, grilla och bara mysa järnet! Sen så vill jag iväg och fiska så jag få se hur det blir med det :) Gubben verkade då inte ha något emot det. Men klart han inte kan säga ifrån då det är min dag hih ;) Ska väl ringa Petra imorgon och höra om det finns nå jobb nästa vecka också.


Bjuder på en bild på mig och min raring, röda som nå räkor är vi då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0