Tillbaks i Umeå

Har inte blivit något bloggande då jag vart hemma. Man vill ju som ta tillvara av all tid man har när man är hemma och inte sitta framför dumburken. For hem i fredags så vi har ändå vart hemma ett tag. Lördag och söndag så var vi ute och körde skoter, grilla och bara mådde gott. Vilket verkligen behövdes! Sen på måndagmorgon så for svärfar, jag och A iväg och skulle fiska lite. Mitt tålamod försvann rätt så snabbt, samma med A så vi satt och fika och bara tog de lugnt på det viset :) Sen på kvällen for vi hem en sväng för att lämna paket och blomma till mor eftersom vi inte är hemma på torsdag då hon fyller år. Födelsedagen var jätte bra, många gratulationer, tårta och kaffe på säng och finfina presenter. Sen kan jag ju inte klaga över sällskapet heller så ;)

Igår(tisdag) så for jag och A med skoterkläderna och skotern till tvåtjärn för att göra oss redo inför påsken. Tänka sig att den är snart.. GUD så härligt det ska bli :) Sen for vi till Dorotea och jag var på banken en sväng och sen for jag och hälsade på köket och älskade marie och alla flickor. Gud så jag saknar stället! Hörde mig för över hur det såg ut i sommar om det kanske finns möjlighet för jobb och ingen blev väl gladare än marie?! :) Som det lutar är vi påvägs ifrån stan. Gubben söker jobb för fullt och då kanske det är dags att jag tar i saken också. Båda vill hem och sen vet han inte hur länge han kommer att få jobba kvar.. Det är mycket nu, men det blir nog bra vilket som. Det är planerna iaf!

Idag blir det nog massa tvättning och sen ska jag slå på stort och baka något smarrigt tro jag :) Måste iaf in på stan och köpa en gardinstång så det blir klart någongång här... Hoppas ni får en underbar dag! Puss

Kommentarer
Postat av: V

Åh. så du har bestämt dig för att jobba där i sommar också? Förstår väl jag det att hon blev glad! ;)



Vad mysigt ni verkar ha haft det i helgen,

Puss, jag saknar dig också!

2010-03-17 @ 11:48:11
URL: http://teech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0