Söndag

Idag har vi haft fullt upp. Eftersom jag jobbade till 03.00 inatt så sov jag till halv 12. Sen fick jag slänga i mig fika och sen springa upp till gubben i gamlägenheten för att städa ur den. Sen ta en break för att hämta Simona från flygplatsen och sen tillbaks för att städa. Efter det så blev det middag. Vi båda såg fram emot att få slänga oss framför tvn och bara lata. Men nejdå, boxern ha strejkat så det var som gjort för att vi skulle fortsätta och göra en massa nytta. Innan jag började jobba igår så for vi och hämtade hem stolar + bordet som vi beställt. Riktigt roligt så nu är dessa möbler ihopskruvade/limmade, oljade och det blev riktigt bra! Men än är det inte på långa vägar färdigt... Men det är ju samtidigt det som är roligt.

Imorgon kommer Andrea till stan och ska va här i typ 2 timmar för att sedan bege sig vidare till Sundsvall så jag ska passa på att stjäla henne och umgås! Var på tok för länge sen.. Sen blev jag så glad när jag kollade in bloggar och såg att min stumpa hade bloggat lite om hur det är i England. Sånt gillas riktigt mycket!!

Jag är ledig hela veckan och sen på onsdag/torsdag så drar jag hemöver. Ska bli riktigt nice och jag hoppas verkligen på finväder!! Fyller dessutom 20 år på söndag så det blir kul :) Ett extra + är att syrran far hem och chris så det är lite mer sällskap hemma.

Sådär nu är det färdigpladdrat från min sida. Hoppas allt är bra med er. Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0