Rundtur!

Sådärja min kära V. Nu har jag tagit lite bilder så att du ska få se hur det blev. Det är långt ifrån färdigt för det är en hel del som fattas. Men du ser ju på ett ungefär hur vi har det :)


 Här har vi köket.


 Vårat yttepyttelitet sovrum ;) Rymms iaf en dubbelsäng!!

 Vardagsrummet här då.. Efter den väggen som det inte är nå grejer efter eller jo en tavla och nå annat rat.. Där har vi planer på att ett databord ska upp och något mer bus, vad vet jag inte än :)

 Hallen här då. Inget att se egentligen.. Ska väl vara våra fina svarta träd ;))




 Blev verkligen inge bra bilder på toan. Duschväggarna är ju inte uppe dem heller. Men det kommer väl förhoppningsvis snartsnart :)

Ja det var de. Ursäkta kvallan men det var min trontjänare(mobiltelefonen) som fick göra arbetet. Hoppas du inte blir så förvirrad av dessa bilder OCH jag ursäktar dom som är på tvärsan. Men jag orka inte fixa till de ;) hihi!

Fredag är det idag iaf. Och jag ska typ snabbduscha och så sen svara på ett mail om min annons. Någon som vill komma och kolla på min skoterjacka så jag hoppas innerligen att han/hon köper den :D:D

Trevlig fredag! Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0