Måndag

Klev upp vid 9 och börja stöka bort en hel del som var framme, plocka ur diskmaskin och greja runt. Fick mer eller mindre ett ryck sådär direkt på morgonen men det avtog rätt fort.. Nu ligger jag framför soffan och bara tar det lugnt. Funderar om det är frukosten eller duschen jag ska ta itu med först.. Då kom jag att tänka på att jag kunde slinka in här och skriva lite :)

I lördags jobbade jag från 11-15 så det blev en kortdag, vilket var väldigt bra! For och hämtade ut min skoterjacka och sen for vi hem för att duscha och göra oss i ordning för lite party.  Anton for och hämtade Anders, Stina, Håkan och Sandra och medans var jag hemma och typ stirrade på garderoben. Visste verkligen inte vad jag skulle dra på mig så när gästerna kom välkomnades dem av en Lisa som stod i morgonrock... Men det gick det med. Sen var vi hemma och åt gott, drack gott och pratade, nötte lite guitar hero och myste på. Det var verkligen en go kväll, med gott sällskap!!

I söndags så sov vi bort i princip hela dagen. Det blev inte mycket gjort kan jag lova! Först sovmorgon till typ 12. Då for vi och köpte pizza, slängde i oss den och sen somna ja på soffan. Sen när jag äntligen vaknade sådär vid 16 så gick Anton och la sig och jag hängde på och fortsatte och sova. Trodde aldrig att jag skulle få sova på natten men inga problem var de! Riktigt skönt :)

Blev en hel del snack om att flytta hem. Vi båda vill men verkar som inte att andra vill. Men det är huvudsaken vi vet vad VI vill. Jag orkar verkligen inte lyssna på de som är emot. Det är väl upp till oss?! Kan man ju tycka iaf.. Hoppas det är bra med er iaf. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0