Måndag 8/3

Grattis till min kära syster som fyller 24 år idag! Efter hon slutat jobba så ska jag fara och hälsa på med tårta så hon få sig något smarrigt när hon väl fyller år :) Och på söndag är det min tur, hihihihi!

Riktigt aprilväder idag, ena minuten regnar det som f*n och nästa minut så är det strååålande solsken! Hoppas denna sol håller sig framme hela veckan och då vi är hemma så man kan ta sig en tur på skotern och grilla och bara myyyys :) Det ser jag verkligen fram emot. Funderar på att dra hem lite tidigare då älsklingen jobbar. Få väl se hur det blir men det.

Snart ska jag springa ner på stan en sväng och kolla efter krokar till hallen. Blir galen av alla jackor som ligger efter golvena. Vill få liiite ordning. Sen tycker jag att rörmokarn kan komma och skruva fast toan så man inte trillar av den när man väl sitter på toan. Och att oaskåpet kommer upp så man får någon spegel iaf. Inte roligt att inte ha en spegel direkt. Vill ju kunna styra upp det hela så man inte går och se ut som ett monster var eviga dag... Har även tjuvbeställt lite gardiner så jag hoppas det blir bra :) Fan det är så mycket att tänka på numera, inte så konstigt att man är snurrig upp i huvudet..

Dricka en kopp kaffe och börja vandra in till stan, sen möta upp Andrea :) Kram


Kommentarer
Postat av: V

åhh. det ska bli så kul att få se bilder på lägenheten sen. jag längtar! Jag hoppas att gardinerna passar ;)



Ja visst är rummet fint! Det är bara heltäckningsmattan jag inte tycker om.

Det är det som är det jobbiga. språket, men man över upp det med tiden! (hoppas jag, annars kommer jag snart att avlida)



Puss, jag saknar dig mitt hjärta!

2010-03-08 @ 21:02:05
URL: http://teech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0