Lördag

Igår vaknade jag och var mer eller mindre dyster. Gubben for Eskilstunasvängen och jag insåg att dagen skulle bli väldigt tråkigt eftersom alla dem roliga var upptagna av något hit och dit. Men då skrev Jonas( antons kompis) att dem skulle hit och då blev jag genast mycket gladare. Tror att jag var riktigt sällskapssjuk igår?! :) Var på stan och tajma in systers lunch så jag bjöd henne på subway. Sen gick jag och handlade lite bra att ha saker. Sen pillra jag hem och efter kanske 5 min kom J och co. Så då blev det stan nästa återigen i ett par timmar. Sen ringde killen som var intresserad av min skoterjacka vid 17.30 och berätta att han var på g och då for vi hem, och han ville ha jackan! :D Nice nice måste jag säga. Så nu rackarns ska jag köpa mig en ny. Vi for på Taormina och käkade pizza och jag lyxade på med en öl, tro de var den godaste öl jag någonsin druckit. Var så grymt sugen så! Sen efter det blev det ersboda en sväng för lite mer shopping och sen skynda oss på bio. Vi såg Green Zone och vad ska jag säga. Handlingen var helt koej men tycker att filmen var så "fladdrig". Jag blev då halvt snurrig i huvudet och det var jobbigt att hänga med. Men jag satt då inte och sov som jag befarade...

Idag blir det lugna gatan. Ska väl ta mig ut på en långprommis och invänta raringen. Ha en mysdag med andra ord :)

Vinkvink från mig!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0