Torsdag

Idag har jag hunnit med en promenad, sen var jag på en jobbintervju där jag blev informerad om själva ekonomibiträdesjobbet och fick lite papper osv. Sen sprang jag på H&M och där hittade jag 1 linne, 3 toppar och 1 par leggins som fick följa med hem. Var så handlar sugen men så hitta man ju aldrig något.. Inge vidare kul menmen! Desto mer pengar kvar! Börja jobba 17.00 ikväll då det är fika för typ 850 personer.. Hoppas på bra personer som jobbar för det behövs efter gårdagen..

Jag måste säga det att jag är mer än förvirrad just nu. Här söker man jobb som en tok, t.o.m jobb som man inte vill ha. Har man tur får man något svar eller inget alls. Rings ut lite nu och då and so on. Känns så galet när jag inte vet vad jag vill pyssla med. Vill då inte fortsätta inom HR och att jobba typ inom en affär ge ju inte sådär jätte mycket. Det enda jag kommit fram till som jag kanske skulle kunna tänka mig är att gå undersköterskeutbildningen. Det är det enda jag lyckats komma fram till, men frågan är om jag ens vill?! Inte undra på att jag har sån konstant huvudvärk haha!

Slänga sig framför tvn en sväng innan det är dags att göra någon middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0