Söndag

Igårkväll efter maten så for jag till svärisarna på risnäset. Riktigt lugn kväll vilket behövdes. Sov bort hela dagen pga världens huvudvärk men idag mår jag mycket bättre :) Gubben for och körde skoter så jag satt och surrade med berith och sen drog jag in till Dorotea och hälsa på min moster och morbror. Känns skönt att ha hälsa på alla man ska ha hälsa på så nu kan man fara till Umeå med gott samvete :)

Blir äl till att fara till polisen och fixa ett utdrag ur personregistret till nästa jobbintervjun. Sen börjar jag jobba 15.00 imorgon och jobbar kväll. Men tyldigen skule det bara vara en liten middag så jag lär få gå hem tidigare :) På tisdag är både jag och gubben ledig så jag hoppas på lite handling till lägenheten kanske?! :) Börjar klia riktigt mycket i fingrarna vill jag lova! Vill ha lägenheten nununu. Men... jag tro jag få vänta ett litet tag till.

En kaffetår på det här och sen iväg på jaktmötet. Det är så min söndagkväll kommer att spenderas, kanske lite bingolotto på det? ;) Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0