Snabba ryck!

Det var ju de här med bloggningen då.. Det har liksom aldrig varit min grej. Är varken påhittig eller teknisk, och då bli det lätt samma gamma tråkiga saker som dras upp. Men nu ska jag försöka styra upp det här! Det känns extra viktigt nu dessutom, då en mycket när och kär vän tänker fara på en liten rundtur sådär.. Och då tyckte jag att det är lika bra att fixa det så fort som möjligt så att "jag blir varm i kläderna" ;) hihi

Annars då?? Här packas det för fulla muggar eftersom imorgon så drar jag, Anton, Tobbe och Emma till Gran canaria, Puerto rico! Det kommer att bli nicenice. Jag har varit där en gång tidigare men då var jag så pass liten så minnet är inte på topp, meen som sagt, det kommer att bli skit bra detta! :D

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Vicky

Puss på dig!

jag hoppas att ni får det bättre än bra där borta. :*

2010-02-09 @ 19:13:24
URL: http://teech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0