Lördag

Gillar verkligen inte det här med att vara förkyld. Tung i huvudet och snörvlar som bara den. Är det verklige så det ska vara?? Naee skulle inte tro det. Jag som äntligen tänkte styra upp det hela och föra över massa bilder sen resan. Men tyvärr gå det inte sådär jätte bra för mig eftersom jag gissar på att kabeln ligger i Umeå. Så än på ett tag blir det ju inte av. Hade ju även tänkt skriva ut 2 bilder på gubben och jag, men det får vänta det med.

Vet verkligen inte vad jag ska hitta på idag. Men eftersom jag inte känner mig sådär jätte pigg så tror jag att detblir en långdusch och sedan inta ryggläge. Gubben for tidigt för att köra skoter med några vänner så ensammen är man..
 
Bjussar på en bild på på moi self och mitt hjärtegryn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0