Hemma.

Nu har jag kommit hem efter en dag på jobbet(äpplet). Har vart en riktigt stressig dag måste jag säga. Sen hjälper de inte att vi är kort om folk och att typ 50% var riktigt sura och tvära. Usch! Men jag tog mig igenom denna dag också.. Men det var på håret ;P

Sen fíck jag höra att min efterlängtade gubbe kommer inte hem 16.00 idag utan senare. Så här sitter jag, ensammen och förtvivlad och ska stoppa något i magen så jag härdar ut till typ 20.00 då det blir middag. Hade tänkt framkalla lite kort för att fördriva tiden. Sen fick jag en superbra idé om att göra en fotobok, så de ska knepas och knåpas ikväll vill jag lova :) Och vika tvätt, vilket är mindre kul men måste göras!

Nytta.. NU! tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0