Fredag

Tog mig en sovmorgon till 10, vilket var riktigt härligt! Sen var det att kliva upp för att invänta finbesöket. Goa Alexandra kom och hälsade på en sväng vilket var på tiden! Länge sen sist måste jag säga. Så nu ska jag stöka undan och fräscha upp mig innan det blir jobb. Blev bara ett 4 timmars pass igår. Fikan gick jätte bra än om det var 860 hungriga personer. Gick hem vid 21 så jag hann ju träffa gubben en litenliten sväng. Vi går om varandra så det känns som att det är sällan vi ses. Men nästa vecka blir det lugnare för bådas delar så det ser jag fram emot! Sen är det också så svårt att få tag på min kära Vicky. Vill pratas, vill träffas! Men vi ha inte så mycket tid att spela med när hon snart far. Blandade känslor och olyckligtvis jobbar hon både måndag och tisdag. Måste försöka styra upp något nu! Det är mycket nu. Jag undrar då tiden kommer då man kan stänga ut alla jobbiga tankar och bara leva. Nu är det så mycket med flytt, jobb, saknad av nära och kära, ja som sagt en hel del osäkert just nu. Sen mitt upp i det hela så fyller jag år! Det är inte länge kvar nu. Hela 20 år blir jag, vars har tiden runnit iväg? Börjar inse att jag börja bli en stor flicka nu.. Frågan är om jag vill?! ;P Ska börja kolla runt på lite utbildningar och försöka komma fram till lite idéer. Men först ska jag diska..

Ha en trevlig helg! kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men åh hej vad länge sen! Har varit in flera gånger men varit bloggtorka här, fast nu ser jag du kommit igång igen, vad roligt!Ja men visst, påtal om att gå på "magkänsla".. ;) fast gravid är jag ännu inte vad jag vet. Men vore fint med en småtting. Hur är det med dig, har du jobb och kärlek kvar? Kram!

2010-02-26 @ 16:30:10
Postat av: Viktoria

Jag träffade din mor igår och inser hur länge sen det var vi tog tid för varandra! Vi har inte hörts sen innan ni åkte till Spanien, skamligt. Jag hoppas verkligen att vi hinner ses innan jag åker, saknar dig lill piga. Puss!

2010-02-27 @ 09:23:01
URL: http://teech.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej Lisa & tack för din fina kommentar :-) Hoppas allt är bra med dig annars. Har inte sett dig på länge men du bor kanske inte här. Har ingen koll alls på ungdomarna nu förtiden ;-) Känner mig så gammal. Haha.



Kramar!

2010-02-28 @ 11:26:53
URL: http://nouvellestar.blogg.se/
Postat av: Andrea

Saknar dig med sötnöt!

2010-02-28 @ 17:36:00
URL: http://andreeal.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Det gör mig väldigt ont att veta att vi inte kommer att ses på länge och framför allt att jag inte kan vara med och fira din 20års dag! Men det är väldigt roligt att se att du uppdaterar din blogg, vi måste ju hålla koll på varandra, Puss bejb.

2010-03-01 @ 18:20:52
URL: http://teech.blogg.se/
Postat av: Alexandra

PUSS!

2010-03-03 @ 21:43:58
URL: http://aleksandraek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0