Borta bra men hemma bäst!

Kom hem till Sverige efter 1 v på utlandet. Var verkligen hur nice som helst! Dock hade vi lite otur med vädret men sol fick vi ju se lite och färg har man ju fått :) Så jag är ju inte lika blek som tidigare... Sitter just nu hemma i Svanaby. Jobbar måndag-lördag nästa vecka och Anton är långledig så då for vi hem :) Ha ju saknat mamsen och papsen en hel del.

Igår var jag på en jobbintervju. Det gäller resturangbiträde på hotell björken så nu är det bara att vänta och se om man få något eller inte. Tycker dock att intervjun va lite halvknasig då det gällde att svara på ett frågeformulär, och sen va de typ klart?! Hade förvänta mig mer snack men.. På torsdag den 25 ska jag på en annan intervju så det är spännande. Hoppas man få sig något seriösare så man slipper gå som man gör nu. Att det ska ringas varje vecka för att veta om man har jobb eller inte.

Sen till en annan mycket rolig sak :) Snart är min och gubbens lägenhet klar! Tapeterna är uppe så nu ska det bara slipas på 2 golv, toan ska göras klart och sen ska elektrikern dit och sen är de klart :) Se fram emot det här väldigt mycket. Alldeles ny och fin lägenhet till vi 2. Få pyssla och greja precis som man vill. Sen handla massa finfina grejer. Ja som sagt, det kommer att bli asbra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0