Torsdag

Påsken är över. Det har varit en väldigt lugn och skön påsk med gott sällskap, god mat och en hel del mys. Andra påsken med gubben och jag hoppas på många fler!

Sitter nu hemma i Svanaby. Vinkade av gubben igårkväll som for till Umeå för att jobba några nätter för att sedan komma hem på långledighet. Det blir fient de! Ha inte hört något från folkan om jobb så det är lugna gatan för min del. Sitter och väntar med spänning på att Eva-lena ska höra av sig någon gåååång! Tycker att det är dags nu...

Annars då? Huvudet är uppåt och fötterna ner, precis som de ska. Vart och fiskat idag så jag och gubben är lite mat rikare. Det är inte helt fel vill jag lova :) Jag har ju den turen att alltid och då menar jag verkligen ALLTID, ha fisk, kött och bär hemma :)

Imorgon är det fredag och det innebär att min kära syster Ulrika och hennes dotter Elin kommer upp en sväng. Det blir mys :) Som jag längtat!

Nu blir det soffan och bara lata. Puss!

Kommentarer
Postat av: A

Jag saknar diiiiiiig!!

2010-04-08 @ 18:50:10
URL: http://andreeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0