Tisdag

Igår skjutsade jag mor till Lycksele eftersom hon skulle undersöka sina ögon efter operationen. Allt såg bra ut vilket känns suveränt. Nu slipper hon fara dit på ett bra tag, hoppas jag!! Så for vi på mekonomen en sväng och sedan for vi hem. Skjutsade hem mor och sen drog jag till risnäset för att pussa på gubben innan han skulle dra till Umeå för jobb. Efter han for satt jag kvar och surrade med svärmor och Matilda ett bra tag och sen kom Leif och gun m co. så det blev även lite tårta och kaffe, inte fy skam ;) När jag kom hem överraskade farsgubben mig... Det var tänkt att jag skulle till Umeå ihelgen för att mys med gubbskrället mitt. Sen ta hem Bmw:n från Linda på söndag och det lät ju toppen tyckte jag.. Men då tyckte pappa att jag skulle åka med honom idag efter han sluta jobba för att ta hem bmw:n imorgon så att han kan skruva ihelgen. Det tyckte jag lät mindre bra men bara att göra det antar jag. Har ändå inge bättre för mig. På torsdag blir det uppvärmning för mig på Sport och Fritid som det nu heter :) Sen få jag se om jag dra till Umeå återigen på fredag. Mycket flängande men det får gå!

Jag måste säga att allt känns tipptopp just nu :) Hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0