Söndag

Sådärja, då har vi avverkat en helg till. Ulrika och Elin har varit uppe och myst med oss hela helgen. Tråkigt nog kan jag inte föra över bilderna men det får bli en annan gång. Igår for vi och fiskade så att dom skulle få med sig lite fisk, fisktokiga som dom är :) Det var mycket fint väder så det var ju bara härligt! Idag så har vi bara suttit ute och jäst och SOLAT :) Färg har jag dessutom fått. Varnade gubben för att han inte skulle känna igen mig eftersom jag ändrar färg, sakta men säkert ;) Verkar som att govädre ska hålla i sig dessutom så mer färg ska jag bannemig ha!! :) Funderar starkt på att dra till bettan imorgon och kapa bort lite hår.. Börjar vara dags nu känn ja! Sen ha jag itne så mycket annat inplanerat. Bara ta de lugnt och sakna gubbskrälle :)

Ett kort inlägg. Ska ut och borsta kissekatten eftersom hon låter så mycke hår! Hugaligen. Man vill ju nästan inte peta i henne ;P

Kommentarer
Postat av: V

Vad mysigt att Ullrica och Elin har varit och hälsat på er, jag minns när vi var och kollade på bio tillsammans i Dta! :)



Pusss!

2010-04-11 @ 19:26:17
URL: http://teech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0