Onsdag

Sitter och väntar på att mor ska kliva upp någongång ska kliva upp! Hon vakar ut idag och sen ska vi till Dorotea en sväng. Nu på sistone har jag vart i Dorotea nästan varje dag. Hälsar på mormor och gör henne sällskap och lyssna på alla upptåg hon har för sig. Haha hon ser då till att min morbror ha det han gör.. I måndags då var jag och klippte mig iaf! Det var verkligen behövligt. Än om håret känns kort så är et otroligt skönt(håret går till axlarna typ). Sen var det ju fin väder så jag skynda mig hem för att slänga mig ut i solen. Men jag låg inte länge eftersom jag har mer eller mindre myror i kroppen och kunde inte ligga still. Mammsen fråga gång på gång om jag ha damp.. Hon är så rar!!

Det var ju tänkt att Anton skulle komma hem ikväll men icket. Jag få vackert vänta till imorgon eftersom han va tvungen att jobba.. Verkar som att det är lite kris på jobbet. Drygt nog! För jag saknar han som en galning.. Han ska fara till åsele nu ihelgen och snacka jobb så ja hoppas verkligen att et går bra :)

Känns som jag har en massamassa energi idag. Fick prata med min älskade V en hel del igår på msn och jag blir så glad så fort jag ser hon är inne så man få "surra av sig lite". Sen var jag och gick med Cilla igår och där han dett surras en hel del. Känns bara fient de! :) Känner mig laddad och allt komma bli så bra. Det där lilla extra behövde jag för trots lite motgångar och elände så hjälper några få ord väldigt mycket :)

Saknar dig V. Hoppas att jag pallrar mig iväg en sväng till England och hälsar på dig :) Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0